Två veckors väntetid...

I går var jag tvungen att köpa nya kalsonger, jag hade inte ett enda rent par hemma. Då jag inte "hunnit" tvätta på, typ, väldigt länge ligger säkerligen 90 procent av mina kläder i tvättkorgen.

Så i dag hade jag bestämt mig för att agera lite vuxet, planerat och boka en tvättid. Jädrar vad paff jag blev när det visade sig att det är två veckors väntetid. Vad är det med folk? Har de inget liv? Vem farao bokar en tvättid TVÅ veckor innan? Typiskt mellanmjölk. 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. En del av mig säger att jag borde växa upp och ta ansvar. En annan del kontrar med att det faktiskt är helt absurt att anpassa sitt liv efter tvättstugan.

Imorgon ska jag köpa nya kalsonger. Tror det blir något rött till jul. Eller Fagbet-rosa kanske...

Kommentarer
Postat av: Optikern

Du betalar väl din mamma för att tvätta åt dig?

2010-11-08 @ 19:11:37
Postat av: Jimmie

Haha!! Du får komma hit med tvätten så fixar Petra det åt dig! Så kan du va barnvakt år Colin som gentjänst sen!!

2010-11-09 @ 12:48:39
Postat av: dybban

Jimmie, det är taget! Men det skulle kännas ännu bättre om det var du som fixade tvätten. ;)



Optikern: Det kommer snart dimpa ner ett brev från min advokat i din låda. Anmälan om förtal på väg.

2010-11-09 @ 13:26:25
Postat av: Johan

ja rosa passar väl bra i teamet, men med tanke på pokervädret i Svedala, kanske ett par långa yllekallingar skulle vara något mer praktiskt.)

2010-11-09 @ 13:50:51
URL: http://www.mrrakeback.se
Postat av: Jimmie

Ok Simon, kör hit tvätten imon så fixar jag o Colin den åt dig. Fast då vill Colin ha en pulka sa han!!

2010-11-09 @ 17:19:38
Postat av: dilba

Fi fan, kompis, du har det bra du.



kram

dilba

2010-11-10 @ 13:52:07
URL: http://pokerlistings.se
Postat av: Mutti

Någon borde öppna en "tvättomat" (eller vad det heter) i den här stan. Skulle nog löna sig bra!

2010-11-10 @ 20:31:28
Postat av: Roffe

Rosa fillingar med bromsspår är bara så jävla Fagbet. Jag har själv likadana.

Som gammal biker har man lärt sig att fillingar kan användas i en månad utan att behöva tvättas.

En vecka på varje sida...in...ut...bak...fram...

2010-11-13 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0