Hål på fel ställe igen...

Det slår aldrig fel. Nu har jag nött hål mellan benen på ännu ett par jeans. Jag orkar aldrig laga dessa hål och tycker dessutom att det är vedervärdigt tråkigt att köpa byxor. Så hur länge kan jag gå med hål i brallan? Hålet blir dessutom hela tiden större. Jag har tio par jeans med hål mellan benen i garderoben nu.

Hur stort tycker ni hålet kan bli innan man måste slänga byxorna?

Det är som med poker. Hur mycket kan man förlora på en nivå eller ett bord innan man måste inse att hålet är för stort och gå vidare? Den frågan är viktig att ha ett svar på.


Kommentarer
Postat av: Hogge

Har samma problem. Varför blir det alltid hål där??



Jag använder byxorna till frugan säger stopp.

2010-05-12 @ 14:15:25
Postat av: Sarah Li

Hahaha....alltså. Varför det blir hål? ja det vet ni väl? Det är dessutom en tjock söm emellan där som alltid nöter mot benen...

Lappa...alltid bäst.itne så fint med hål väl grabbar?



Ha d fint..

2010-05-12 @ 16:10:15
Postat av: mutti

När pungen trillar ut är det dags att laga eller slänga:-) Kom hit med brallorna så lagar jag dom!

2010-05-12 @ 18:01:08
Postat av: dybban

Nä,det är inte särskilt snyggt Sarah.=)



Det är taget Mutti!!!

2010-05-13 @ 10:50:52
Postat av: dybban

Hogge: Frugan är nog en bra måttstock.=)

2010-05-13 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0