En lite för snäll hertig...

Är det någon som har lust att lära känna mig lite bättre? Då kan ni läsa "Pokerstars" senaste blogg om "Hertigen i Småland". Skrattade rätt gott åt det inlägget, och citat likt detta:

"Problemet" med "Dybban"- som han kallas för - är att han är så jävla snäll och diplomatisk. Det är en sån där person som man inte kan bli arg på. Tom sur gubben "Lapp-Roffe" tycker om Dybban.

Det verkar som att jag måste tuffa till mig. Eller åtminstone göra något som får Lapproffe att svära åt mig (förutom när det gäller snickeri, där jag med rätta redan fått en avhyvling).

Kommentarer
Postat av: Fassan

Du blir mer lik din far för var dag. I varje fall vad gäller humorn. "Förutom när det gäller snickeri, där jag med rätta fått en avhyvling"... Snickeri. Hyvla. Jättekul. Kan ge mig på att du funderade på den där i 20 minuter innan den satt där den skulle.

2010-05-25 @ 10:53:03
Postat av: Anonym

Haha huvudet på spiken Fassan!(<-- rätt bra va)



Sist han skulle skriva ett inlägg när han va hos mig i Gbg sa han att det skulle ta 20min o jag va hungrig som tusan men lät honom hållas. 1.5 timme senare och halv ihjälsvulten tvingade jag honom att bjuda på maten för sveda o värk.

2010-05-25 @ 14:32:41
Postat av: dybban

Hmphf. Tror du att du kan komma undan med att anklaga mig för pappahumor ostraffat?! Jag utmanar dig på duell i gryningen. Som riktiga män. Heads up på ett 25/50 bord...



2010-05-25 @ 17:50:14
Postat av: PokerStar

Lycka till på Aftonbladet...

Jag mailar mitt bankkonto beträffande "raken".

PS

2010-05-25 @ 20:11:58
Postat av: dybban

Maila på du. Frugan sitter på alla pengar...

2010-05-25 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0