Stolt över min A-kupa

Jag skulle egentligen åkt till Göteborg och lirat lite live idag. En 2k-deep stack och ett 1k rebuy-kval till Nordic Masters stod på schemat de närmsta dagarna. Men jag orkade inte. Det känns ändå inte som om värdet i Nordic Masters är så där strålande. Ska man lira vill man inte möta 50 pers som samtliga tillhör yttersta Sverigeeliten. Jag förstår faktiskt inte varför inte SvS kan köra några satelliter på nätet för att få in mer folk och bredda utbudet på de dyraste turrarna på Cosmopol?

Så ikväll blev det en grusträning istället. Till er som aldrig har utsatt er för en fotbollsträning på grus finns bara ett ord. Grattis! Det är den värsta skit man kan vara med om. Det kan sammanfattas med snor i halsen, ishalka och intervallöpningar. Tyvärr har jag så dålig självdisciplin att jag aldrig pallrar mig iväg och tränar om det inte vore för att vi gör det tillsammans, och att tränaren ringer och surar om jag inte kommer.

Jag köpte ett gymkort för några månader sen. Det börjar bli rätt dyrt om man räknar antalet gånger jag har utnyttjat det.
- Har du tränat bröst idag? är frugans ständiga hälsningsfras när hon kommer hem från jobbet.
- Jag tänkte, men det har vart mycket å stå i...

Tydligen attraheras även kvinnor av stora bröst. Men vad ska jag med stora bröst till? Jag är väl ingen kycklingfilé heller? Vill hon ha en snubbe med pattar så gifte hon sig med fel kille. Jag är stolt över min A-kupa.

Kommentarer
Postat av: dede09

Jag fick ett presentkort på ett gym för 10 månader sedan, tror du jag löst in det än? Såklart inte men jag måste snart då det bara löper på 1år...

Men vilken tvättbräda man lär ha till sommaren....

2010-03-11 @ 12:26:15
Postat av: dybban

Satsa på en B-kupa du...

2010-03-11 @ 13:03:04
Postat av: Optikern

Fan jag tränar aldrig men jag har ju en C-kupa... :)

2010-03-11 @ 14:29:47
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag älskar dig precis som du är älskling. Eller hur är det man brukar säga? Puss

2010-03-11 @ 16:12:20
Postat av: dybban

Då får man säga grattis till dig käre optiker. Banta inte bort den bara, för då kanske Hanna lämnar dig. =)



Tack, det var fint räddat fru. Men du har inte övertygat mig förrän du slutar tjata...

2010-03-11 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0