Pokerskada

20 timmar livepoker på två dygn blev för mycket. Jag har åkt på min första pokerskada. Anledningen är mitt maniska "räfflande" med markerna. Nu har jag åkt på någon jäkla överansträngning i högertummen. Det gör typ ont på riktigt.

Mot slutet av gårdagens session var det så illa att jag inte ens kunde vika upp korten normalt utan använde endast vänsterhanden, vilket är rätt svårt att göra snyggt. Nu måste jag vila tummen i minst en vecka. Det är inte många som förstår hur mycket vi pokerspelare måste stå ut med.

Kommentarer
Postat av: rosjon

Hur gick det?

2010-03-29 @ 07:18:30
URL: http://rosjon.blogg.se/
Postat av: dede09

Ja och högertummen också det värsta av allt!

Det är ett tufft liv du lever indeed, som rosjon skrev hur gick det?

2010-03-29 @ 08:22:55
Postat av: Anonym

OT; men vad hände med Sverige Rankingen? Blev det någon gala eller likande? Eller var 1:a priset enbart en turre uppkallade efter sig "Dybbanjakten"?

2010-03-29 @ 10:56:10
Postat av: dybban

Ja, jag ska försöka sammanfatta resultatet snart. Men som ni förstår nådde det inga oanade höjder. =)



Angående galan så har SvS meddelat att den blir av efter sommaren. Så jag får i alla fall något mer än ett armband och en turnering...

2010-03-29 @ 15:36:17
Postat av: Anonym

Svs är ett skämt (i det avseendet)! Noterar att du inte har spelat en enda Sverigeranking i år (säger väl allt!)

2010-03-29 @ 15:48:41
Postat av: dybban

Nej, blir ingen satsning på rankingen i år. Känns som man har gjort det nu. Dessutom går den på fredagar vilket är en kväll som jag väldigt sällan vill, eller kan ägna åt nätpoker.

2010-03-29 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0