What happens in Vegas...

...stannar tydligen inte alltid i Vegas. Vi har en förrädare ibland oss. Mattias "Pokerstar" Andersson kan man banne mig inte lite på. Nyligen lade han upp denna bild på sin blogg. En bild på när dybban skakar rumpa med tungan rätt i mun, och Optikern lägger all sin tänkbara konentrationsförmåga på spriten.



Bilden är från ett nattklubbsbesök på KOI i Vegas. Jag är inte mest besviken på att dessa paparazzibilder kommer upp till ytan, utan att mina exklusiva dansmoves nu blir till allmän egendom. Jag har övat in dem i många år och vill ha dem för mig själv. Nu kan ju varenda jäkel som läser pokerbloggar ta efter.

I går var jag och spelade cashgame i Nässjö pokerklubbs nya lokaler. Sammanfattningsvis kan man väl säga att värdet är grymt bra. Tyvärr var det kanske jag som var värdet igår. Gick på torsk till och med mot pizzabagarna (ja, det var inget rasistskämt, de är pizzabagare). Jag tror jag ska öppna en pizzeria om jag, gud förbjude, går gul i framtiden. Pizzabagare verkar ha obegränsat med pengar. Och de har väldigt roligt när de spelar poker.

Kommentarer
Postat av: Dan

Nu vet jag hur jag ska dansa på krogen i helgen, tack Dybban ;)

2010-07-22 @ 14:43:49
URL: http://danny905.blogspot.com
Postat av: dybban

Brudarna kommer att flockas i klasar. Se upp så du inte blir antastad och våga säg nej till skamliga förslag.=)

2010-07-22 @ 15:51:00
Postat av: Optikern

Jag ser full ut som vanligt... Men här har det iaf sin förklaring.

2010-07-22 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0