Lämna det gamla, mot det nya

I helgen skulle jag och frugan ha firat 2-årig bröllopsdag. Det har vi firat med att efter en lång tid i streckbänk äntligen skriva på alla papper för skilsmässa. Jag har varit jävligt bitter ett tag, kanske till och med deprimerad. Det har varit en ny värld för mig, då jag egentligen är en rätt sorglös typ. Men 27 år och skild var inte hur jag hade tänkt mig livet. Optikern försöker muntra upp och säga att Plura faktiskt varit gift fyra gånger, men det hjälper inte så bra. Än.

Nu drar jag iväg en vecka från Sverige. När jag kommer tillbaka ska jag ha lämnat all skit bakom mig. Då ska jag bara blicka framåt. Mot allt roligt jag ska göra. All poker som ska spelas, allt resande jag tidigare inte tagit mig för och alla spännande människor jag inte hunnit träffa. Det är lättare sagt än gjort, jag vet. Men man måste ju ha mål, eller hur?

Men innan jag reser vill jag tacka alla fina vänner, nya som gamla, och stöttande familj som har ställt upp för mig när jag har behövt det som mest. Ni vet vilka ni är och ni är guld värda.

Så, nu är alla korten på bordet. Nu ska detta snart bli en pokerblogg igen. En bra och glad pokerblogg.

Men först en vecka i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Dan

Tråkigt, jag beklagar men efter regn kommer solsken sägs det ju:)

2010-07-23 @ 12:20:12
URL: http://danny905.blogspot.com
Postat av: Vigge

Trist som satan, hoppas du får en trevlig vecka semester nu iaf. Och hoppas/tror du får uppleva allt det där du nu skrev om.



mvh



vigge

2010-07-23 @ 13:03:20
Postat av: Vigge

Trist som satan, hoppas du får en trevlig vecka semester nu iaf. Och hoppas/tror du får uppleva allt det där du nu skrev om.



mvh



vigge

2010-07-23 @ 13:03:49
Postat av: Crappy

Ajfan ja det där är trist, riktigt trist, oavsett skäl och orsaker är det jobbigt och deprimerande.

Men eftersom jag gått igenom det själv, så kan jag bekräfta, att vad Dan skrev stämmer.

Efter regn kommer solsken.

Nu kan det bara bli bättre och det kommer det säkert att bli.

2010-07-23 @ 18:45:47
Postat av: Hogge

Du vet Dybban, man ska aldrig ångra något. Man bär med sig allt som händer i livet, bra och dåligt. Du är en erfarenhet rikare och vet kanske vad som ska göras annorlunda i framtiden.



Ha det fint!

2010-07-23 @ 21:41:45
Postat av: sofie

Ta vara på dig och hoppas ni får en sanslöst härlig vecka i solen. Kram kram

2010-07-24 @ 00:06:26
URL: http://kreativalatsidan.blogg.se/
Postat av: hanna

du vet att dybbans låda alltid står beredd.

2010-07-24 @ 08:12:42
Postat av: sebbs

Det va tråkigt att höra, livet blir inte som man tänkt sig alltid, men när allt e klart och sorgen lagt sig så kommer du må som en prins.

Skönt att höra att du har bra vänner och en fin familj som ställer upp, det underlättar nog allt tusenfalt.

Ta hand om dig o hoppas du får en trevlig semester..

2010-07-24 @ 13:02:14
Postat av: mutti

Tråkigt att det blev så här. Hoppas framtiden blir snällare mot dig. Massor av kramar!!!!

2010-07-24 @ 15:03:53
Postat av: beccy

heja dig!! och lova att du blir riktigt j-vla skitpackad så brukar det bakomflutna stanna där bakom. Eller hur är det nu det funkar?



<3

2010-07-25 @ 01:06:44
Postat av: dybban

Tack alla fina ord, ni fina människor.

2010-07-25 @ 12:20:33
Postat av: Jens J

Vi vaktar bloggen så länge, sen vill vi se fler inlägg från dig! :)



Sköt om dig och jag kan bara stämma in i kören: det blir bättre vad det lider!

2010-07-25 @ 22:56:22
Postat av: Rebecka

Trist att höra!

Hoppas du har en bra vecka och kommer tillbaka lite starkare.

Kram

2010-07-27 @ 15:55:49
Postat av: Frippe

Andra stycket i inlägget, så rätt!

Alltid oerhört trist med uppbrott men du är en ung och härlig människa som har allt framför dig.

Sköt om dig!

/Frippe

2010-07-27 @ 22:31:38
Postat av: C

Nu tycker jag du drar till Vegas.

Ja, efter lite raki terapi...

Testa grinden i tre månader. This is your chance, för att Hollywoodisera det lite.

Lite svårt att bo på strippen så länge, men det finns helt okej ställen att hyra en längre tid i närheten. Budget suites, Paradise suites, etc.

Du och Vegas.

Rekommenderas.

2010-07-28 @ 19:54:40
Postat av: Andreas

Dybbans mailadress?

2010-07-29 @ 11:30:39
Postat av: dybban

Min mail är [email protected]



Det där låter onekligen som ett intressant förslag C, mycket intressant. Någon som vill hänga med och älska med Vegas ett par månader?

2010-07-29 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0