I helgen rockar vi!




På Lördag är det dags för "Rock n Roll – The Wildest Poker Tournament 2010" i Kumla. Eftersom en bild säger mer än tusen ord lånar jag Lapproffes fenomenala teckning över hur det såg ut förra gången det begav sig.

 

Stående till höger har vi den klockrena huvudpersonen J-O, mannen vars segervrål hela turren döptes efter. Personligen är jag mest stolt över att ha fått en egen MC-klubb. Jag kan behöva lite extra hår på bröstet inför mötet med alla dessa giganter i Mikes lada.

 

Behöver jag säga att det ska bli förbaskat roligt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blir man medlem i MC-klubben?

2010-01-25 @ 21:54:30
Postat av: dybban

Man utmanar Lapproffe i brottning. Eller eventuellt har en riktigt fet motorcykel med sidovagn att köra runt El Presidento Dybban i.

2010-01-26 @ 00:10:34
Postat av: Pokerstar

"Hår på bröstet"

Räcker om du tar med och har med din skjorta från Tallinn. (Otvättad) Då lovar jag att ingen vågar stjäla dina blinds.

2010-01-26 @ 08:53:44
URL: http://vegas2008.blogg.se/
Postat av: Optikern

När kommer du till Kumla tror du? Jag ska ju luncha med de andra men jag checkar in innan det.

2010-01-26 @ 14:37:32
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Den där skjortan har jag bränt för längesen för att minimera risken att hamna i nån före detta rysk bunker.



Räcker det om jag är i Kumla vid 13.20?

2010-01-26 @ 16:13:51
Postat av: Optikern

Jag kan vänta in dig om inte annat...

2010-01-26 @ 18:36:41
URL: http://optikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0