Perfekta tjejen?

Av någon anledning har jag börjat fundera på hur den perfekta tjejen ser ut för en pokerspelare. Nu menar jag inte utseendemässigt, utan i rent personliga drag och egenskaper i övrigt.

 

1. Hon måste älska mig för den jag är.

2. Hon måste ha tålamod med mig när jag skriker in i datorn på ännu en utdragning.

3. Hon borde fråga mig om jag vill ha mat när jag suttit vid datorn 12 timmar i streck utan att ens gå på toa.

4. Hon måste kunna laga mat.

5. Hon ska kunna trösta mig när allt går åt helvete.

6. Hon måste säga åt mig att duscha när jag luktar illa.

7. Hon ska kunna tvätta.

8. Hon ska komma med kloka råd.

9. Hon ska inte bry sig om i fall jag vinner eller förlorar, för hon bryr sig bara om mig.

10. Hon är perfekt.

 

Ja, det är inte lätt att hitta den perfekta tjejen. Men jag har haft en jäkla tur. Jag har faktiskt hittat EN kvinna som stämmer in på allt detta. Så nu funderar jag på om jag ska flytta hem till mamma för gott....


Kommentarer
Postat av: Jakob

Så du menar att Minna inte passade in på någon av dem punkterna och det var därför det gick som det gick.

2010-08-08 @ 20:58:35
Postat av: S

...d va nog inte så han menade...

2010-08-08 @ 21:15:31
Postat av: dybban

Jakob: Det var inte så jag menade. Försökte bara med hjälp av ironi förklara att det är svårt att leva med en pokerspelare.

2010-08-09 @ 11:21:02
Postat av: Sofie

Haha! Vad söt du är. Din mamma kommer (om möjligt) älska dig ännu mer nu :)

2010-08-09 @ 23:32:14
URL: http://kreativalatsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0