Som en hård massage

De leker med mig just nu. De leker med mina känslor. De plågar mig, men det är som en riktigt hård massage. Gör det ont eller är det skönt?

När jag precis hade gett upp hoppet, ger de mig ett nytt. Jag har tvingats stå på händer hela säsongen för att läsa den allsvenska tabellen. Särskilt när AIK ligger i topp. Men nu är Öis inne i en vinnande trend. Två raka segrar och Allbäck säger att det inte är avgjort än. Och det ser faktiskt inte omöjligt ut. Bara fem poäng upp till Hammarby med nio omgångar kvar. Och en ny glöd har tänts i mitt Öis-hjärta.

100 spänn på att de klarar det.

Kommentarer
Postat av: spiffen

Blixtsyn på det 100krs betet...

2009-09-02 @ 16:34:58
Postat av: beccy

100spänn??!!! är du verkligen en gambler?

2009-09-02 @ 21:29:49
Postat av: dybban

Jag brukar inte spela om så mkt pengar när det är så mycket känslor inblandat Beccy. Ok Spiffen, då kör vi!

2009-09-05 @ 14:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0