Avtal med djävulen

Jag skrev avtal med djävulen i dag. Det fanns inget att sätta emot när ormen lockade. Jag behöver det han erbjuder. Jag är beroende av det. Trots att jag visste hur fel det var, så gjorde jag det ändå. Jag åt den förbjudna frukten. Jag skrev avtal. Med Telia.

Om två, tre veckor får jag äntligen internet. Sade han från Telia i allafall. I själva verket vet jag att det kan ta månader. Det kommer när Telia ser till att det kommer. Jag har inget att säga till om längre. Jag har sålt min själ till djävulen.

Tills vidare får Dylan agera ängel och rädda mig med sin uppkoppling till de högre makterna.

Kommentarer
Postat av: Optikern

Suck!

Läser du inte W. Thorssons blogg?

Var du inte med hemma hos min mamma och spelade poker på hennes teliauppkoppling och det kopplades ner var 20:e minut?

Vi fick ju snyltsurfa på grannens för att det skulle gå att lira.

2009-09-30 @ 20:48:24
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Jag vet, jag vet. Men jag blev utnyttjad. Nu är det bara att hoppas, och be att allt ordnar sig ändå.

2009-09-30 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0