Dagens medrigg

Jag vann precis dagens största pott mot det hårda livet. Frugan lyckades få med mig på ett spinningpass i kväll. Jag var nervös på riktigt då jag vet vad det är för människor som går på spinning. De har cykelbyxor, som visar hur könet ligget, och vissa har till och med specialgjorda skor för ändamålet. 

Själv tränar jag alltid i fotbollsstrumpor och urtvättade t-shirts och har aldrig testat spinning. Det verkar ju faktiskt lite löjligt att cykla utan att komma någonstans. Jag skulle med andra ord bli utskrattad, när det i verkligheten borde vara jag som är i överläge. 

När vi kom dit var dock alla platser slut och vi fick åka hem igen. Jag försökte hålla mitt flin inne. Dagens medrigg helt klart. 

Kommentarer
Postat av: Minna

Du har väl visst provat spinning? Det har du sagt till mig iaf, men det kanske var för att jag inte skulle kunna använda det som argument, att du aldrig provat. Du skulle iaf ha stupat på boxpasset i dag med dina klena armar älskling!

2009-10-05 @ 21:47:39
URL: http://unbellodia.blogg.se/
Postat av: Optikern

Dybban förlorar mot sin mamma i armbrytning!

2009-10-05 @ 22:08:28
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Jo, jag har ju spinnat, men aldrig varit på ett riktigt pass med "riktiga" spinnare.



Men jag förlorar inte mot min mamma i armbrytning. Inte längre...

2009-10-05 @ 22:19:26
Postat av: Säker källa

Dybban förlorar mot sin bror i armbrytning.

(och sin Mamma)

2009-10-06 @ 08:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0