Brolin, Rickardsson & dybban

Eftersom jag kvalade in till SM genom NordicBet så kommer jag att få spela i deras team med reklamtröjor och hela kittet. De där gratiskläderna brukar ju sitta som en ICA-kasse kring kroppen så jag hade väl helst haft på mig mina egna kläder, men man får väl helt enkelt ”ta en för laget”.

Jag fick precis veta att jag kommer ingå i samma team som bland andra den gamla fixstjärnan Tomas Brolin och Speedwaymarodören Tony Rickardsson. Bland NordicBet-proffsen finns även glapkäften Peter "Nalle" Hedlund samt bloggaren och monstertipparen ”Hatten”. Vilken samling man hamnat i...

                                                   
    Tomas Brolin                               Tony Rickardsson                             ”dybban”


Kommentarer
Postat av: Optikern

"Nä jaaag ä inte bitter!"

2009-05-11 @ 17:32:27
URL: http://optikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0