Vägen tillbaka...

Ikväll har jag gjort årets första fotbollsträning på grus och lyckades självklart skrapa knäna blodiga. Dessutom var det -9 grader ute så fötter och andra lemmar frös ner till små klumpar. Den rätta fotbollskänslan var inte riktigt där om man ska beskriva det milt. Lika mycket som jag älskar årets första grästräning, hatar jag årets första grusträning.

Frugan jobbade ikväll så jag tog chansen att "rätta till" lite av gårdagens misslyckade poker. Bestämde mig för att gå tillbaka till rötterna och inte krångla till det för mycket. Det gav hyfsat resultat. Kom tvåa i en 300 kr-turre på SvS, vilket gav drygt 3k. Dessutom vann jag två sit & gos så kvällen slutade runt 4k plus.

Nu har även fötterna tinat och allt har gått tillbaka till sin naturliga storlek så nu är jag rätt nöjd med kvällen.


Kommentarer
Postat av: JAANA

Ajj, stackars knän :(

2009-02-17 @ 00:00:28
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: JAANA

sv: Nej absolut inte lika hemskt som att slå ihjäl andra människor! Men fortfarande - han var tolv år, då ska man typ.. spela dator. Så helt rätt var det inte heller. Dock tycker jag mest synd om honom.

2009-02-17 @ 10:24:30
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0