Finalbord & Råttor

Just nu dansar råttorna på bordet i det dybbanska residenset. Frugan är och jobbar och jag sitter med min laptop i knät och spelar poker, ser på sportspegeln och äter chips samtidigt. Liten julafton.

Ekonomiskt såg det ut att bli en rätt medioker dag men detta räddade upp det hela...

Spelade ett billigt kval till SvS 2k-turre "Veckopotten" och lyckades kvala in. Förra gången jag kvalade in till just den turren slutade jag tvåa så jag hade bra feeling. Och äntligen kom en liten turneringsframgång. Betoning på liten dock. Lyckades inte ända fram på finalbordet utan blev sexa. Pris drygt 7k. Ändå alltid lite surt när första pris är 40k och man har koll på bordet.

I den avgörande potten blev jag uttdragen av en stege på river. Som alltid. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0