Läsvärd blaska

Morgondagens SmT blir verkligen något att se fram emot. Nu står det klart att även mor & far Lindell kommer att göra ett mycket intressant inhopp på tongivande plats i blaskan.

Riksbanken sänkte ju i dag reporäntan med hela 1,75 procentenheter. För den  som inte förstår vad det betyder innebär det med alla säkerhet betydlighet lägre räntekostnader på lån. Blaskan sökte därför efter ett par som är på väg att bygga hus och gynnas av det nya läget. Jag var inte sen att tipsa om gamlingarna då de är i farten att bygga stort.

Så nu kommer de stoltsera med bild och allt. Nyhetschefen var imponerad över att jag hade en så ung mor. Det nämndes inget om farsan, trots att han är yngre...


Kommentarer
Postat av: Optikern

Hahaha! Stackars Tinten!

2008-12-04 @ 19:57:05
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hmmm. Det är sånt man får ta när man har en ung och vacker hustru..... Andra män i min ålder skiljer sig för att träffa nån yngre. Sånt slipper ju jag. Oerhört praktiskt...

2008-12-05 @ 09:28:39
Postat av: dybban

Jag tycker faktiskt att ni båda två var rätt estetiska på fotot. Det får ni va nöjda med.

2008-12-05 @ 09:50:10
URL: http://dybban.blogg.se/
Postat av: Optiker

Ser fram emot att läsa denna tidning på måndag. Ser även fram emot att få 1% lägre ränta...

2008-12-05 @ 09:58:27
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: Mutti

Ja, men jag har ju å andra sidan haft turen att få, både en yngre, och en (till synes) äldre och mogen man.

2008-12-06 @ 11:20:28
Postat av: Sara

Haha, smart mamma! Två flugor i en smäll : )

2008-12-08 @ 00:25:13
Postat av: Sara

Haha! Smart mamma! Två flugor i en smäll : )

2008-12-08 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0