Insikt

Dybban har kommit underfund med att han nog trivs bäst som ungdomsredaktör trots allt. Det var ett jädra ringande och tjatande som nyhetschef. Självklart händer all skit när jag sitter där också. Snökaos, bilolyckor och annat hittepå. Dessutom verkade nattchefen och redigerarna inte helt mottagliga för mina nya idéer. Det var väl framför allt den om ett minskat alkoholintag som stötte på patrull.

Nu ska jag snart överge min  post och bege mig mot Göteborg för en helhelg! Har redan varit på systemet och inhandlat färdkost. Vi får se vad det blir av kvällen. De brukar bli bäst om man inte planerar, men förhoppningsvis blir det lite livepoker för små insatser hemma hos Koggen eller Optikern.

Kommentarer
Postat av: Optiker

Det kostar att ligga på topp!

2008-12-12 @ 16:25:56
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: Optiker

Jag tycker för övrigt att du verkar ha VÄLDIGT mycket tid över till bloggande idag!

2008-12-12 @ 16:27:18
URL: http://optikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0